سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


هییییییی تابستون هم تموم شد....

شمارش معکوس هم خیلی وقته برام شروع شده ....

چند روز دیگه باید برم دانشگاه....گریه

خداااااااااا جون خوب شروع وتمومش کن.

تموم امیدم به توکلمه ، ناامیدم نکن.

 



نظرات شما عزیزان:

حميد
ساعت8:03---1 مهر 1393
سلام
صبح بخير
بلاخره تابستونم تموم شد
هييييييي
پاسخ:سلام صبح عالی متعالی....بله تابستان تمام شد اما پاییز پادشاه فصل ها آغاز شده...آخ جون((:


حميد
ساعت17:02---26 شهريور 1393
سلام
من اومدم
اين پستتو عوض كن
هروقت ميام وبت اولين چيزي كه ميبينم اينه كه تابستون تموم شد
اخه چرا با روان مردم بازي ميكني
پاسخ: به سلام. خوبین؟ خوش اومدین. ..خخخخخخ باشه یه پست جدید میگذارم. .


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت16:53---24 شهريور 1393
سلام ممنون که به وبم سرزده بودین .وبتون عالیه
پاسخ: سلام.خواهش می کنم.کم پیداین؟؟؟...ممنون


آجی
ساعت18:20---23 شهريور 1393
سلام آبجی گلم چطوری؟
دلم واست خییلیییی تنگ شده جات تو خونه خیلی خالیه
پاسخ:به سلام اجی گلی.خوبم.توچطوری؟؟؟؟ منم.عه اجی مگه بهت نگفتم جای خالی مو بابیل پرکنی؟ ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خخخخخخخ به مامان و بابا سلااااااااام بلند برسون.بوس


محمد
ساعت9:09---22 شهريور 1393
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
شرمنده نبودم گرفتاری زیاده این روزا
ایشالا که موفق باشی ولی خدا گفته از تو حرکت از من برکت پس اول باید خودت تلاش کنی هاااااااااااااااااااا
پاسخ:سلااااااااام آقا محمد.چه عجب؟؟؟؟!!!!!!!! ممنون.دشمنتون شرمنده .موفق باشيد. مرسی بله کاملاً درست انشاله پتانسیل خوبی داشته باشیم نه تنها برای درس بلکه وا3 همه کارهای نیک. خخخخ تاحالا اینقدر فلسفی نحرفیده بودم هنگیدم0_0


زری
ساعت0:25---21 شهريور 1393
نه میگن دوره نمیصرفه بری واز این چرت وپرتا
پاسخ: ای بابا خب ببین این طرفا رشته تو رو داره؟؟؟ ...انتقالی می گیری .راضیشون کن.


زری
ساعت23:53---20 شهريور 1393
من که همچنان روند قبل رو باید ادامه بدم
پاسخ: عه چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! مگه نمیری ؟؟؟!!


حميد
ساعت19:41---20 شهريور 1393
سلام
من اومدم
خوش بحال خودم كه مدرسه نميرم
و خوش بحال شما كه سه ماه تعطيلي داشتيد
واقعا اميدت تو كلته؟
پاسخ: سلام .خوش اومدین...خوش به حالت یه دردسر کمتر زندگی بهتر.جدی نگیریا درس خوبس داداش.. نه بابا سسسسسسسه ماه کجا بود دقیقا دو ماه بود....باز خوبه من یه چیزی به اسم امید تو کلم دارم یه سری هستن(دور از جون شما)تو کلشون خلعه می فهمی خلعععععععع....


بهارنارنج
ساعت2:48---20 شهريور 1393
منم دوروز دیگه باید برم

خدا صبرمون بده
پاسخ: دقیقا منم جمعه رفتم دیگه....خیلییییی صبرمون بده خداجون..


چشم انتظار
ساعت22:58---19 شهريور 1393
انشاالله ک خوب شروع و تموم میشه...
پاسخ: انشاله ،مرسی عزیزم.


زری
ساعت21:01---19 شهريور 1393
ایشلا بسلامتی و دل خوش برو به بسلامت

پاسخ: مرسی جیگر.همچنین


DUYĞU
ساعت18:23---19 شهريور 1393
این روزها
اگر خون هم گریه کنی
عمق همدردی دیگران با تو
یک کلمه است :
" آخـــــــی "

پاسخ: واقعا


DUYĞU
ساعت18:23---19 شهريور 1393
موفق باشی عزیزم
پاسخ: مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:, ] [ 12:47 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 35093
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1